Thursday, September 18, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 6 : Apa Yang FatenMeera Makan Hari Ini?

Alamak aku dah banyak yang tertinggal ni. Hahaha. Minggu ni sangat sibuk. Tak sempat langsung nak sentuh laptop. Mama ajak teman dia pergi warna mural kat dinding sekolah dia, ahad dan isnin. Selasa sepupu kahwin. Rabu pulak member kahwin. Arini baru ada kesempatan nak pegang laptop. Tapi aku dah banyak taip. Tapi aku draft. cuma yang ni je aku belom taip. Sebab aku kurang makan. Bila aku betul2 nak makan, baru aku makan bnyak-2. 


Harini aku makan cupcake cheese, dalam 9bekas. Heee, kecik aje pon cupcake tu. Cupcake tu goodies gift kahwin sepupu aku aritu. Banyak pulak bawak balik. Lepas tu aku makan nasi goreng kampung pedas. Harini teringin pulak nak makan. Sebab dah lama tak makan kat situ. Lepas tu makan jagung manis. Heee, tu jelah yang aku makan harini. 



Photobucket

No comments:

Post a Comment