Sunday, September 21, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 10 : Ada apa di dalam beg FatenMeera?




Takdelah banyak sangat barang dalam handbag aku ni. Heee, bende2 penting je. Itu pon dah cukup memberatkan beg aku. Beg ni takde partition. Ade satu ruang je. So bila letak barang memang bersepah lah. Heeee, next beg lah beli yang ada partition. Sebab macam menyusahkan pulak nak mencari barang. Tapi aku suka beg yang besar. Bia nampak macam makcik-makcik.


Barang dalam beg FatenMeera : 
- Purse (wajib)
- Pen
- Kamera
- Henpon 
- Monopod
- Bekas Cermin Mata (incase aku taknak pakai spec)
- Rayban (sebab aku ada power silau yang tinggi)
- Kipas (wajib Muahahaha)
- Bateri kamera (Kalau kecemasan)
- Anti-Mist Cermin Mata
- Vicks( sebab selalu pening bila dalam kereta)



Photobucket

No comments:

Post a Comment