Friday, September 26, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 15 : Surat Kepada Sahabat

Heeee, sebenarnya taktau nak bagi surat ni utk sape, last-2 buat utk sahabat je lah. 



NUR HATIN BINTI ABDUL RAHIM - Sayang, sudah hampir sepuluh tahun kita bersahabat, berhubungan, berkawan, berteman. Daripada teman sebelah meja dalam kelas masa Form1, Form2 & From 3 gaduh. Akhir tahun Form3 berbaik sebab nak PMR. Abg-2 fasi lah yang rapatkan kami semula. Form4 satu dorm di SMTWT. Katil sebelah. Form5 gaduh kejap, lagipun dia tukar dorm. Hahaha. Kelakarkan? Macam dah kita lalu selama perkenalan kita. Perit, pedih, manis, pahit, masam, tawar, dendam, sedih, geram. Eyh banyak lagi lah. Dan kita jugak selalu gaduh. Puncanya aku cuma cemburu. Cemburu dengan kasih sayang kau terhadap rakan-rakan yang lain. Bukan kekasih je boleh nak dicemburui. Seriously, bila kau mula rapat dengan orang lain, aku mula cemburu. Merasakan yang kau tak perlukan aku lagi dapat hidup kau. Alhamdulillah, walaupun selalu gaduh, merajuk, hubungan kita tetap bertahan sampai sekarang. 




SITI NOOR AKMAR BINTI MOHAMMED - Sayang, dah 6tahun kita berkawan. Kita mula kenal di SMTWT. Course lain, bilik lain, aras lain, cumanya Bilik study yang sama. Time tu tengah tunggu loceng habis study bunyi. Lepas tu berlari ke padang sebab nak berebut public phone. heee, kan duk asrama, nak call kekasih kena guna public phone. Start dari itu kita mula berkawan sampai sekarang. Dan sekarang kau pon dah jadi milik Muhammad Radzi sepenuhnya. 



Ada lagi yang lain. Ekceli lebih kurang macam group kami lah. Nama group kami The Crimes. Ada 7orang semunya. And ofkos semuanya GIRLS kan? heeee. Sori lah, bukan tanak cerita pasal yang lain. Cuma aku tak tahu nak cerita pasal ape. 



Apapun, aku harap kita semua kekal bersahabat hingga JANNAH ! Korang lah sahabat aku dunia akhir, gila-gila korang yang buatkan aku tersenyum bila sendirian. ILOVEU!!!!
Photobucket

No comments:

Post a Comment