Saturday, September 27, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 17 : 5 Perkara Yang FatenMeera Rindukan


1- ZAMAN KANAK-KANAK. Jadi kanak-kanak ni best. Hidup bebas tanpa masalah. Tapi tak semua bebas dari segala masalah. Ada jugak yang dari kecil lagi mereka dah ditimpa pelbagai masalah. Aku tak reti nak huraikan. Sebab aku tak berapa nak ingat zaman kanak-kanak aku. Heee, tengok gambar pon tak ingat jugak. Sebab kebanyakkan gambar aku masa umur 2-3tahun je. huhuhu


2- KENANGAN DI SMTWT. Sekolah ini banyak sangat kenangan bagi aku. Aku pernah lompat pagar, hahaha. Setiap pelajar tingkatan 5 diwajibkan pergi KEM MUBAIYAAH. Lepas tu masuk kolam hijau, aku pon lemas. Haha. Kem BTN Antara Teknik-teknik Terengganu. Ada yang anggap budak-budak yang pergi Kem BTN ni, budak jahat. Hahaha, best apa. Masuk hutan. Kawad. Tdo reramai. Yang best, dorm aku sebelah padang. Bila budak-budak ragbi or bola ada training ataupun match, kami lah yg suka sangat tengok. Jadi penyokong dari atas dorm. Sampai nangis-nangis bila pasukan kami menang. Hahahaha. 


3- RINDU THE CRIME'S. Bila tah boleh kumpul semuanya. Langsung takde peluang nak berkumpul. Sorang di KL, sorang di Melaka, yang lain ade je dekat2. Tapi tak best jumpa sikit2. Kalau jumpa ramai2 sangat seronok. Bila ketawa boleh kecoh kedai orang. Hahha. Setakat ini takde lagi gmbr THE CRIME's all member. 


4- BERKUMPUL FAMILY BESAR. Aku sangat suka bila dapat kumpul reramai. Tak kira lah family ke, kawan-kawan ke. Pernah lah kumpul ramai-ramai, tapi tak cukup lengkap. Ade yang kerja, ade yang belajar. Ntah bila dapat kumpul ramai-2. 


5- GENG TATIUC. Walaupun kita dah tak kamcing macam dulu, tapi aku masih rindukan korang. Aku masih ingat kenangan kita dulu-dulu. Aku teringin nak kumpul balik geng-2 lama. Huhuhuh. 

Kennangan di SMTWT nak lepak dgn kawan2 zaman kanak-2 berkumpul family besar rindu geng lama




Photobucket

No comments:

Post a Comment