Friday, September 26, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 12 : 5 Wishlist FatenMeera


Kalau nak diikutkan hati saya ni lah, banyak benda yang saya nak dan saya nak buat. Heee, selalunya duit lah yang menjadi penghalang disini. Sebab aku ni kan penganggur terhormat. 2bulan dah kot lepak, tidor, makan, pastu bina lemak. Antara Wishlist aku ialah? 

1. travel around the world. Sebenarnya MALAYSIA pon belom habis aku pusing. Heee ada hati nak round DUNIA. Cari lah DUIT banyak-banyak kalau nak pusing DUNIA kan?


Tempat yang aku nak sangat pergi. Hihihi, Seoul, Korea Selatan. 



2. KERETA IDAMAN. Kenapa aku nak kereta sendiri? heee sebabnya adalah aku ni style lumba sikit. Xde lah lumba dengan kereta sebelah. Cumanya aku suka bawak laju. Bila hampir2 nak accident, insaf kejap. Pastu lupe, laju balik. Satu lagi aku kan pakai kereta my mom. Sementara nak tggu vios mama tu siap. Tak best lah, bila bwk laju je kawan mama nampak, pastu report kat mama. Huhuhu. Langsung tak best !!!


Honda CRZ


3. KAHWIN. Ofkos lah aku nak kahwin, manusia mane taknak kawen kan? Heee, tapi tak tahu lagi bila. Calonnya pon Insyaallah. Heeee. 

Bilakah masanya?

4. Kamera. Aku teringin nak kamera yang style DSLR tuh. Tapi nak wat cane kamera compact gak lah yang mampu digunapakai. Heeee. 



Samsung NX1000


Nikon D40X


5. TELEFON. Dah berlambak-lambak telefon aku ada ni haa. Nak jenis ape? Flip? Slide? 3310? TouchScreen? Tapi masih belom dapat yang diidamkan. huhuhu. Aku nak yang jenis screen besar. Lenovo or samsung. IPHONE, iolsss tak minat derrrr ! 








Photobucket

No comments:

Post a Comment