Thursday, September 4, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 1 : 1 Gambar Terbaru FatenMeera & 5 Fakta Tentang Diri FatenMeera

Tengah berblogwalking, nampak ramai pulak buat title entry pasal Cabaran 30 Hari. Sebenarnya aku tak tahu cabaran ni untuk apa sebenarnya. Tapi aku nak join sebab, nak merajinkan diri aku update blog ni. Makin lama, makin suram pulak blog aku. Aku tak kisah pon kalau takde orang yang bace. Yang penting aku tak abaikan blog aku ni. Sebab disini tempat aku meluah perasaan. Hahahaa
Cabaran untuk hari pertama ialah
1 Gambar Terbaru.


Nak cakap gambar terbaru, takde lah sangat. Sebab gambar ni 30/8/2014. Heeee. Gambar nak pergi dinner family day office ayah di Bukit Gambang Resort City. 



5 Fakta Tentang Diriku.


1- Seorang yang agak pemarah. Muahaha, 

2- Seorang yang sangat peramah. Haritu masa pergi family day, aku ada join sukaneka. Depan aku ni ada sorang kakak. Dengan selambanya aku bersembang dengan dia. Aku tak tahu tu kawan ayah ke, anak kawan ayah. Hahahaha. 

3- Seorang yang sangat cepat menangis. Walaupun aku ni seorang yang agak panas baran, tapi aku sangat mudah menangis. Hahaha. Cengenggg.

4- Cepat bosan dengan sesuatu benda. Kalau manusia tak lah pulak. Kalau aku cepat bosan dengan manusia, maknanya disini aku kerap bertukar kawan dan teman lelaki. hahaha. Oh, tidak sama sekali. Setia pada yang satu oke. 

5- Seorang yang sukakan kucing. Ekceli suka tengok kucing je. Kucing kan comel, kiut. Geram je. Tapi aku takut nak pegang kucing-kucing. 


Rasanya orang lain dah masuk cabaran yang ke 4 or 5 dah. Takpe lah. Slowly, yang penting siap. Hahhaha
Photobucket

2 comments:

  1. tak pe meera..org lain x baca akak baca blog ni tapi x boleh selalu sbb x de masa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, its okey. lagipun saya tak selalu sangat update blog ni.

      Delete