Sunday, February 3, 2013

The Bulats

Happy Sunday Guys. Dalam entry ni aku nak letak gambargambar aku. Semuanya gambar aku, takde gambar orang lain. Kalau tak suke boleh pergi. Aku rindukan setiap kenangan pada setiap gambar. Semuanya sangat bermakna buat aku.

Gambargambar di zaman kegemilangan !






tak dapat dinafikan lagi kebulatan aku ni.





Tapi kebulatan aku tu tak kekal lame .






Ni yang latest lah jugak , kebulatan tu jelas lagi .





Oke, kebulatan aku dah berkurang !






Lagi2 bulat , dia yang panggil saya bulat . 





See , pipi aku ! memang takleh nak sembunyi lah kalau senyum. 





Ni pon dah kurang haaa . sejak 2012 2013 nih 






Hehehe , ni bulat buatbuat , tapi memang bulat .





Oke , ni bulat ori , tak buatbuat . heee 2012






Sentiasa bulat !





Tak tahu dah nak buat caption ape . Bulat lah . 





2011 - pon bulat !





Kekeke , jangan terkejut . mmg nampak sangat bulat haaa .





Bulat lagi .





Bulat berkurangan ! kurang makan , tension , Kecewa !





Dok bulat gok ea !





Duadua bulat ! Heeee





Photobucket

No comments:

Post a Comment