Sunday, February 3, 2013

E-day My Aunty

Heee terlebih rajin plak update entry banyakbanyak malam ni. Target aku tahun ni nak banyakkan entry aku. Heee. Sebenarnya engagement ni dah lame. Dah hampir 2bulan, baru nak update. Bukan ape, aku baru dapat gambargambar masa E-Day. Tarikh langsung tak tahu lagi, ini aunty aku yang ke 12. 8 Disember tarikh E-Day. Tinggal lagi sorang yang belum sedia nak menamatkan zaman bujangnya. Sebab dia masih ade 1tahun setengah pengajian. Selepas je majlis bertunang tu tamat, YHSA buat program penyampaian hadiah kecermelangan bagi yang berjaya UPSR, PMR, SPM, dan IPTA/IPTS. Aku dapat jugak, tapi bahagian SPM je. Sebab yang PMR dan UPSR dah dapat duludulu. Lemak plak nak lagi kan. Heee Jum layan gambar.


Bride to Be dengan pakcik aku yang ke 11



Ini lah kije kaum lelaki



Aku, Wan dan Aunty Jiha



Sofea, Aunty Alya dan Adda



Tiga Beradik dgn aunty Jiha



Wan a.k.a Nenek dan Aunty aku



Farisha dan Shahira (Bakal adik dan kakak ipar) heee


Sofea, Adda and Me again (ada org ckp aku pakai tudung tutup mata) 


Aku, Wan, Aunty Jiha, Aunty Alya



Majlis Penyampaian 



Sempena ke KUIM



Mom . Wakil untuk abang dan adik 



Muiz kontrol Macho :p



Shahira aka Mekya



Faizuddin


4 orang bawah ni sume UPSR


4A 1B (adek aku)



3A 2B (Adda)



1A (wakil dari Rawang, Amir)



3A 2B (Sofea)



Degree TATI (Kak Aina)



Wakil untuk Abg3 nya. (Umairah)



SPM 2A heeee ( ME lah tu )



Degree UPM (Aunty Jiha)



Sebahagian ( Aku Takde )
Photobucket

No comments:

Post a Comment