Saturday, February 2, 2013

Tetiba !

Salam...

Annyeong..

Tetiba ada satu perasaan halus menyelinap dalam diri aku. Guess what? Aku jeles dengan seseorang. Aku jeles selepas baca blog dia. Huhu. Dengki dengan isi kandungan dia. Ku harap suatu hari nanti aku begitu jua. Tapi aku tak mahu abadikan kisah aku dengan BF, but aku nak abadikan kisah cinta bersama suami aku sendiri, anakanak aku, pasal perkahwinan aku. Heee baru bestkan. Tapi bila ? Mungkin 4-5 tahun akan datang atau bilabila je. Ye lah, Jodoh, Ajal, Maut semua tu di tangan Allah kan. Aku terima bila jodohku dah sampai. Mungkinkah aku akan jadi cam Dena or Irine? Sape tau kan kalu aku ikut jejak mereka. Tapi aku tidaklah mengharapkan bakal suami aku tu berharta yang melimpahlimpah. Cukup sekadar ada tempat berlindung, ada rezeki untuk makan dan minum. Aku tidak meminta lebih. Aku cuma mahukan kasih sayang dan bahagia seperti orang lain.

Photobucket

No comments:

Post a Comment