Monday, February 25, 2013

Lama Menyepi.

Assalamalaikum..

Setelah beberapa hari menyepi tanpa khabar berita. Aku muncul. Haha. Sebenarnya aku ni malas nak update. Tu yang senyap je. Sedar tak sedar dah nak masuk bulan March. Tapi sampai sekarang aku belum lagi dapat apa yang aku nak. Apa yang aku nak sebenarnya! Aku nak kerja lah hoi. Dah bape bulan aku duk terperuk je kat rumah. Makan, minum, tidur, mengadap laptop, tengok tv, tidur. Aku pon dah naik bambam. Tapi takde lah ketara sangat.

7Februari(kalau tak silap aku lah), aku start kerja dekat Marang Waterfront Resort. Dekat je pon dengan rumah aku. Aku kerja dekat situ 6hari. Ni bukan aku yang nak berhenti sebenarnya. Memang cadangan asal nak berhenti dengan 3 org lagi. Tapi dah diberhentikan. Mana taknya, orang lain dah habis cuti. Guest pon takde yang duk kat resort tu. Kerja takde buat, so for what bos nak gaji aku. Lagipun aku ni part-time je pon. Takpe je aku. Sebab tekanan banyak sangat.

So sekarang aku tak tahu nak kerja kat mana. Aku ada plan ngan member aku. Yang aku nak pergi travel ngan dia. Mungkin dalam negara Malaysia ni dulu kot sebelum keluar dari Malaysia. Yelah, duit pon takde lagi. Aku pon dah banyak baca blog-blog yang suka travel ni. Sekarang ni sabar dulu, Saving money banyak-banyak. Heeee. Baru best nak travel satu dunia !!!

Photobucket

2 comments:

  1. Sabor dulu yerrr nanti dh byk menabung keh travel mcm JM, nk tahu JM ke mana bacalah blog JM hehehe, best tau klau dh start travel ni jd gian hik hik

    ReplyDelete
  2. haaa, tu yg bimbang tu. bila dah start, kan menggila plak. hahhaa

    ReplyDelete