Sunday, February 3, 2013

Plan tak menjadi

Assalamualaikum ..

Plan lah sangat. Padahal nk pergi baiki My Baby White je pon. Ada masalah sikit. Baru 6Bulan tapi dah rosak itu ini. Banyak dah duit aku keluar. Dalam masa sebulan 4-5 kali tukar minyak gear. Ni yang parah kalau pakai Ego. Manja doe. Dalam masa sebulan ni jugak Baby aku wat hal. Dia punya enjin, fuhh bising gila. Nak bawak pon malumalu. Terpaksa bawak slowslow. Aku ni dah lah minah rempit. Tak suka bawak slowslow. Dia bunyik bising sebab air hujan masuk dalam kotak minyak gear, ade orang curik penutup dia tu. Pegi cari yang lain, RM10 satu bende yang kecik nak mampus. Huissh, sape lah yg sanggup curi. Sian baby aku. Aku plak yang kena kuar duit.

Pukul 11, macik aku msj ajak teman dia pergi Pustaka Negeri. Aku oke je. Follow jelah. Bosan gila, tak tahu nak bace buku apa. Jumpa novel, hamek mmg takleh pisah terus. Haha


Photobucket

No comments:

Post a Comment