Monday, February 4, 2013

Sudahlah jatuh, ditimpa tangga pulak .

Assalamualaikum.


Kemain lagi tajuk tu haa, berkiaskias segala. Memang kena dengan aku lah kiasan tu. Pagi tadi oke je. Pergi baiki motor aku yang tertangguh semalam. Melayang RM150 aku. Huhu.

Petang tadi, aku saja bawak adik aku pergi jenjalan. Saja nak bawak dia pergi playground yang dia nak sangat pergi. Malang tak berbau, motor yang aku tunggang tu cuba memanjat laluan pejalan kaki. Entah macam mana boleh terbalik ke kanan. Sekelip mata je berlaku, sedarsedar ada 2orang lelaki tolong angkat motor aku yang terbalik tu. Huhu, sakitnya lutut aku. Dahlah yang jatuh hari tu belum sembuh. Tambah lagi dekat tempat yang sama. Huhu. Alhamdulillah, aku tak de yang berdarah. Tapi adik aku, kesian dia. Siku dia berdarah. Aku rasa bersalah sangat. Huhu.

Dek, kak mintak maaf. Aku tengok motor. Huwaaaa, calar sana sini. Motor aku !! Bukan main cermat lagi aku jaga taknak bagi calar. Lastlast dah jadi camtu. Huhu. Motor baru lagi. Takot nak bagitau ayah.


Photobucket

No comments:

Post a Comment