Friday, February 1, 2013

1 Februari 2013

Salam ...

Ntahh apeape je tajuk. Haha. Cam takde modal nak update. Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Februari tahun 2013. Lepas je publish entry ni, 100 entry lah aku nye. Heee, tu pon nak kecoh ke? Blah lah.

Hari ini kenangan betul. Elok je jatuh tersembam gara-gara heels aku pakai tu terpijak batu kecik je. Lebam lah jugak lutut aku ni. Tetiba rasa cam terseliuh. Uish, jgn terseliuh sudah lah. Tak suka berurut. Last aku berurut masa aku umur 5 or 6tahun camtu. Sebab kaki aku patah. Naseb baik jatuh dekat umah Atok, Hee. Kalau tak mmg malu lah.

Lately ni aku suka sangat googlegoogle pasal korea. Dah tahap moksya ni nak terbang ke Korea, memang nak pergi. Tapi duitnya ngak ada pak. Tunggu lah kerja 6-7 bulan. Tapi duit tu nak buat tu, nak buat ini. Camne nak sampai Korea. Huuu, doakan aku semoga sampai gak kesane. Memang nak pergi sangatsangat.
Photobucket

No comments:

Post a Comment