Sunday, February 3, 2013

DIA

Saiful Mujahid Suhaimi ...



Sebaris nama yang begitu sebati dalam diriku. Mana bisa aku melupakan dirimu. Setiap saat, setiap detik, wajahmu, nama bermain di fikiranku, bermain diwajahku. Aku rindu kamu. Airmata ku kering untuk menangisi dirimu. Ya Allah, kenapa harus aku mengingati kenangan aku dan dirinya. Dia sudah pun ada kehidupan sendiri bersama insan yang dia sayang. Dia bukan lagi untukku. Tapi aku takkan lupakan dia sepanjang hidupku. Kemana ku pergi, kenangan menerjah dalam kotak fikiranku. Satu persatu mengingatkan kau kepada ku. Aku takkan dapat lupakan kau dan keluarga kau. Klom, Kumu, Chik, Joe, Kngah, Mok, Ayah. Menangis airmata darah sekalipun. Ia tidak akan kembalikan kau kepadaku . Semoga berbahagia dengan pilihan hatimu.


Photobucket

No comments:

Post a Comment