Monday, January 21, 2013

Sup Ayam Campak-campak

Assalamualaikum .

Annyeonghaseyo .

Sejak akhir-akhir ni kan , aku selalu sakit . Huhu , sakit pe ? Batuk , selsema , dan sakit aku yang paling lama , tekak berkahak . Eeee . Haha , tapi siyesly dah lama aku ni berkahak , makan ubat itu ini , baiknya idak . Huhu . Siang tadi aku masak Sup Ayam campak-campak . Haha , bab ayam aku tak suka , sebab aku tak reti nak potong ikut urat-urat dia . Heee , ada satu kejadian , hari khamis kalau tak silap aku . Mom suruh aku pergi pasar , beli bahan nak buat Nasi Ayam untuk hari Jumaat . Mom suruh beli halia , boleh pulak aku ambil lengkuas . Haha . Mana taknya rupa bentuk lebih kurang . Haha ada makcik yang sound aku , ni sah-sah rajin sangat duduk kat dapur sampaikan nak beli halia , tapi lengkuas yang diambil . Heee , aku jawab kat makcik tu dalam nada perli "rajin sangat-sangat sbb tu kenal mana halia" haha . Ambik ko makcik . Heee . Jap-jap , aku baca balik karangan aku ni , kenapa dari kahak-kahak kepada makanan . Haha . Bodo lah ko ni meera . Heee .


Photobucket

No comments:

Post a Comment