Wednesday, January 23, 2013

Bukan lagi rahsia

Assalamualaikum .

Annyeonghaseyo . bukan main jual-jual sayor ha . belum pegi korea lagi tu . dah lebih-lebih . haha . Tajuk tu kemain lagi ha rahsia-rahsia . Besar sangat ke rahsia tu . Idak ler besar sangat . Tapi maruah jugak tu . Bia lah , sekarang rahsia tu aku sendiri yang sibuk bagitau kat orang lain . Dah sibuk sangat bertanya , sampaikan aku pun tak tahun lagi nak bagi alasan apa .

Antara soalan yang ditanya :

1 ) Eh bila nok g kolej ? (dah boleh agak apa rahsia aku)

2 ) Takdop kelas ke ?

3 ) Cuti sem ke ?

Jawapan aku :

1 ) Dok tahu lagi

2 ) Takdop, cuti

3 ) Hor , cuti sem .

Haha , sume padan kena tipu ngn aku je . Heee , jangan maroh deh kawan-kawan hok rase dia tertipu . Maaf dari hujung rambut sapa hujung kaki . Ada sebab dia aku berhenti belajar . Banyak sangat sebab musabab dia . Tapi aku malas nak cerita . Biar aku sorang je yang tahu hal ni . Apa yang penting apa yang aku bagitau . heee . kbai .


Photobucket

No comments:

Post a Comment