Saturday, January 12, 2013

Birthday Girl And Birthday Boy

Assalamualaikum ..


Selamat pagi semua , heee . Awalnye bangun pukul 5.30 pagi . Haha , padahal tak tido pon . Macam dah lapuk je cerita birthday ni , dah hampir 10 hari dah . Heee . Aku potong kek sekali dengan adik aku , jimat duit kan tak payah beli kek banyak2 . Aku punye birthday 1 Januari , aku aku lak 4 Januari , Heeee tak jauh pon . Sepupu aku lak 2 Januari , makcik aku pon 2 Januari . Lepas ni 24 Januari adik aku jugak . Heee . Sume tarikh family aku nak . Hahaha . Masa birthday aku tak de pape sebab nk sekalikan dengan adik aku je .  Petang 4Januari , mama bawak aku dan adik2 yg lain pergi supermarket Hock Kee Seng , heee . Asalnya nak beli alat tulis je , lepas tu mama ckp ambil apa nak . Aku pon capai lah kan , mmg bajet nak cardigan dah time tu . Masa tu aku fikir habis melayang duit aku . Heee , tapi tu hadiah lah kiranya . Adik aku dapat truck yang ada lori byk2 tu . Lepas tu nak pergi umah tok , tapi tok tak ada . Tokki je ade . Malam tu mama dan ayah bawak pergi makan . Plan asal memang nak makan ikan bakar , tapi time tu kat Batu 6 , so ayah cadang makan dekat Bukit Tunggal tapi kat situ hanya ikan bakar , takde lauk sampingan lain . Pastu ayah bawak kami ke D'Tunggal heee . Tak de lah mahal sgt kat situ . heee . order Ikan Stim , Tomyam , Kangkung Goreng Belacan , Kerabu Mangga dan lain2 . Jom layan gambar .


ni lah besday boy nye . heee . Anyoeng ^^

mama dan ayah , hihi gambar curi

Kerabu Mangga mmmm dap nye .

Tomyam

Ikan Masak Halia

Kangkung Goreng Belacan 


Haha , ini pon ambik gambar .



Hari seterusnya , time ni potong kek . Heee , 4 org je yg hadap kek termasuk aku dan adik . haha . Anyeong , I'm 20 now !! heee . oke lah malas nk merapu , jom layan gmbr lagi .


kek kami :)

hepy besday to you and me !

I'm 20 , him 6











Photobucket

No comments:

Post a Comment