Saturday, January 12, 2013

I Love Them !

Assalamualaikum .. Anyeonghaseyo ! heee

Oke , pagi ni nak layan Korea sket . Heee . Ye lah , dah tak de sape yang nak di sayang menyayang .


1. Nichkhun Buck Horvejkul 



2PM Member . Aku suke dia sbb dia tersangat cute , comel . Heee , aegyo khun oppa . Sedikit bio Khun Oppa .

Date of birth : 24th June 1988
Height : 180cm
Weight : 64kg
Blood Type : O
Age : 25


2. Ok Taecyeon




2PM member group jugak ni . Ok Cat or Ok Taec heee , dia ni cool gile , tak cute tak comel , tapi dia hensem . heee . Aku suka dia , dia tak sombong . Aikk , camne aku tau dia tak sombong ? hee , aku chatting dengan dia kt FB . Komawoyo Taec Oppa coz layan saya tanya itu ini . 


Date of birth : 27th December 1988
Height : 185cm
Weight : 76kg
Blood Type : AB
Age : 25


3. Hwang Chansung



Haha , nak gelak bila tengok dia ni . Sebab ? Dia sangat sangat sangat suke pisang . Pisang ? ye pisang , bukan dia saja yang suka malah satu group dia . Tapi dia ni lagi gila pisang . heee


Date of birth : 11th February 1990
Height : 184cm
Weight : 75kg
Blood Type : B
Age : 23


4 . Jang WooYoung




Aku start gila kat diorang sebab ada satu cerita korea Dream High 1 , dia dengan Teac oppa , tapi Khun Oppa pon ada , tapi sekejap je . heee . Dia ni pon comel . Sangat2 comel . Tapi tak boleh lawan Khun
 oppa . 


Date of birth : 30th April 1989
Height : 178cm
Weight : 65kg
Blood Type : B
Age : 24


5. Lee Junho



Junho Oppa , dia ni kan suka sangat jentik dahi org , or apa2 lah yang menyakitkan . Tapi kalau dia yang kena jentik taknak . haha . sbb sakit , mmg lah sakit . aiyoyo .


Date of birth : 25th January 1990
Height : 178cm
Weight : 67kg
Blood Type : A
Age : 23


6. Kim Junsu 




Aww, jahatnya aku letak dia ni last dalam group dia . haha . bukan apa , aku kurang suka dia . Heee , so takde cerita pasal diaa . ohya , dia paling tua dalam group . tapikan setelah ditambah tolak darab bahagi, dia ni same umur dgn khun oppa dan taec oppa . hihi . tapi what , besday dia sama dgn aku ? oh no ...


Date of birth : 1st January 1988
Height : 180cm
Weight : 66kg
Blood Type : A
Age : 25


7. Choi Minho





Ni kalau adik aku tahu aku ambik dia nye "bias" mahunya marah aku . hihi . Ni budak group Shinee .


Date of Birth : 9 Disember 1991
Nickname : Charismatic Flame Minho ( Nama dia unik oh)
Blood type : B      
Height : 181 cm
Age : 22



8. Lee JongHyun




JungHyun ni kan , ish cool gila bila dia nyanyi ,  lagu dia yang aku suka My Love . heee . fall in love gile kat dia . ala nomey2 . Dia ni group CNBLUE .

Date of Birth : 15 Mei 1990
Height: 182cm
Weight: 64kg
Blood Type: O
Age : 24



9. Jung YongHwa




Ni lah leader CNBLUE yang aku ckp atas tadi . Aku suka time dia nyanyi fuhhh, bersemangat gile . Dia ada berlakon dalam cite Heartstrings . 

Date of Birth : 22 June 1989
Height : 180cm
Weight : 63kg
Blood Type : A
Age : 24


10. KyuHyun





Kyu Oppa , why u look so cool ? Sume aku nak hensem2 , comel2 kan . heee . Dia ni team Super Junior . Heeee . Lagu dia buat aku CAIR ! Hope is a dream that doesn't sleep dan Listen to you .


Date of Birth : 3 February 1988
Height : 180 cm
Weight : 68 kg
Blood type : A
Age : 25


11. Kim Soo Hyun




Oppa ni aku tak tahu nak panggil nama apa , heee . Malas nak taip nama penuh dia tu . heee . Dia pon berlakon dalam cite Dream High 1 . Sedih gilo sebab dia ada masalah pendengaran . Memang touching habis ah . huhu . Lagu dia yang best Dreaming ! Oh , dia takde group, dia single .


Date of Birth : 16 February 1988
Height : 180cm
Weight : 65kg
Age : 25


12 . Lee Hongki




Ni pom penyanyi , takde pelakon yang aku admirer . Heee , lagu dia yang best Hello-hello .


Date of Birth : 6 February 1990

Height : 176cm
Weight : 60kg

Blood type : AB
Age : 23



So far , ini je yang aku admire . heee . Cool , comel , Aegyo , Handsome , Yippo-da . heeee . 





Photobucket

No comments:

Post a Comment