Monday, December 31, 2012

Bye-bye 2012, Hai-hai 2013.

Assalamualaikumm..

Dalam masa beberapa jam lagi kita akan menyambut Tahun Baru dan Ulang Tahun aku. Oh dah tua aku rupanya, dah 20tahun rupanya. Hihi. Setakat ni ada 2 orang wish ulang tahun aku iaitu sepupu aku Shera dan kawan aku Nurul. Aku sebenarnya menanti ucapan hari lahir daripada dia. Agaknya tercapai tak? huhu. Walaupun tak ada hadiah tak apa. Cukup sekadar ucapan sudah bermakna buat aku. Setiap tahun dia tidak lupa tarikh bermakna ini.

Ok, azam tahun 2012 ada ke tak? dah lupe lah. heee. dah tercapai ke belom . Azam aku tahun 2013 mungkin banyak . Tapi terlaksanakah azam itu ?

Azam Tahun 2013

1. Happykan mama dan ayah dengan keputusan yang aku akan buat. Insyaallah, lepas aku buat keputusan tu, aku akan cuba sedaya upaya aku untuk berjaya dan bagi hadiah yang tidak ternilai utk mama dan ayah setelah aku kecewakan mereka.

2. Aku nak kerja dan kerja dan kerja. Nak buat lesen kereta, nak ada telefon sendiri sebab selama ni aku pakai telefon kakak aku. Heee. Agaknya nak beli kereta tak mampu lagi. heee.

Itu dulu azam aku untuk 2013. Banyak2 takk lunas pulak hutang azam. Heee..

Photobucket

No comments:

Post a Comment