Sunday, December 23, 2012

Lamanya

Salam..

Hihi, lame nye tak bukak Blogger.com..al maklum lah, merantau di negeri org seminggu lamanya..aku pon dah tak tahan, sbb rindu kat rumah..lagi pun aku macam terseksa..hahaha..kat sana bagaikan neraka bagi aku, kerana budak2 tu..bukan lah aku kena buli, tapi sakit hati, cakap sekali tak dengar, dua kali tak dengar, kan ade yang kena lempang ngn aku..hahaha..

Bile dah lame tak bukak, malas pulak nak blogwalking kt blog lain2..hahaha..macam byk sgt nak kena jalan2...Tujuan sebenar aku ke sana nak tanya pendapat makcik aku pasal satu bende..last2 aku duduk sane terus sampai seminggu..diorang ajak ke sane lagi, cam malas ah..hahhahaa...nak update ape eh...cam malas je..nanti2 lah bile aku rajin..aku update ape aku buat dari jumaat lepas sampai jumaat baru ni..hihihihi..detail kot..dari sebelum bertolak, sampai lah aku di terengganu semula...heeeee..oke bye..

Photobucket

No comments:

Post a Comment