Tuesday, December 4, 2012

Berangan lagi

Salam..

Apa nak jadi lah dengan aku ni..Angan-angan yang tak pernah habis..mula-mula nak pergi korea..ops, nak pegi konsert, pastu nak pergi korea, pastu berangan plak nk kawen..adoi..sape lah nak kat hang Meera oii..tak payah nak berangan lebih lah..duit nk kawen pon xde..huhu..

Tadi aku surprise kan dia yang aku kerja..wahaha, dia ckp "oo, kerja tak bagitau pun kan"..hihi, tacing jap dia..pastu dia ckp lak "ni surprise lah ea? oh, terkejutnya.."hihihi..senget lah Y** ni kan..nak je lempang laju2..

Eh, boleh plak dia ckp tak ready when I said that ILH..oh mak gad, yang sebelum2 ni tuh ape? tak reade pekebende nye, nak je aku pergi sane..ish, kan pergi sane dpt yg lain..huhu..duk sibuk nak kenen-kenenkan aku dengan kawan dia..sayang, buat apa lah I tunggu You 6tahun?? last-2 You nak bagi kawan You plak kat I..aku sepak jugak budak ni..

eh, mse dia kuar ngn *k*, bleh plak dia ckp, tak nampak yang aku ni cemburu dan marah...buat ape aku nak tunjuk,, lagipun bukan dia nmpk pon..and once, aku takde hak nak halang dia keluar dengan sape2..dah kalau takde jodoh, nak buat camne kan? hahaha..redho dengan ketentuan Allah SWT..

Salam..

Photobucket

No comments:

Post a Comment