Wednesday, April 17, 2013

Terimbas kenangan lalu

Salam.




Tadi godek-godek lappy abang. Godek-godek dekat lagu dia. Banyak gile hoi. Dah lah tak tersusun. Bercampur je melayu, korea, english dan nasyid. Orang laki memang kan. Hahaha. Dah godek-godek tuh. Terjumpa sejumlah lagu kumpulan Kangen Band. Hooo, kumpulan ni memang jiwang habis lah.


Kebanyakan lagu Kangen Band ni, ada maksud yang tersirat bagi diriku. Siyesly, dah lama gile tak dengar lagu kumpulan ni. Lagu yang paling memberi kesan pada aku, Jangan Bertengkar Lagi. Heeee, sebab dulu selalu gaduh-gaduh manja ngan si dia. Si dia jenis lembut. Bukan lah pondan or nyah OK. Dia mmg macam tuh. Cepat tersentuh. Yang kita ni pulak ganas, kasar dah macam jantan. Eh, tertukar pulak sifat yep. hahaha. Guess what? Dia pernah menangis sebab kita tau. Hahaha. Tapi dua-dua ego tak bertempat. Nomu nomu nomu nomu bogoshiposo. Tetiba lak kan. Sape suruh dengar lagu-lagu tuh. Oh,



Jangan Bertengkar Lagi


Sadarkah kekasih kelakuan kamu
Sungguh sangat menyiksa aku
Padahal ku beri apa yang kau mau
Tapi kau tak mengerti aku

[*]
Sakitnya hatiku
Dengan semua caramu
Bila kau terus begini
Nanti ku bisa pergi

[**]
Aku mohon sayangilah
Diriku di dalam hidupmu
Dan kamu jangan kasar-kasar lagi
Dengarlah pujaan hati

[***]
Aku mohon mengertilah
Kita Jangan Bertengkar lagi
Hadapi semua dengan dingin hati
Dengarlah pujaan hati

Back to [*][**]

Back to [***] 2








Photobucket

No comments:

Post a Comment