Friday, April 5, 2013

syiok lah dia

Salam.




Suka dan gembiranya kakak aku semalam. Pasaipa? Mana tak suka kan bila dah lulus ujian selepas melalui pahit getir iaitu ujian berkomputer entah berapa kali fail, ujian lisan 2kali. Pujuk rayu Tuan JPJ, akhirnya dapat borang warna hijau. Pi hantar dekat Ganda Semangat Asia. Dalam satu dewan tuh, ramai warga emas yang buat ujian khas tu. Ujian khas tuh, bagi yang buta huruf, pegawai akan bagi soalan dan jawapan. Dan bagi yang memang tak pandai, akan bagi soalan sahaja. Kemudian jawab lah. Nak bincang boleh tapi pastikan tanpa pengetahuan pegawai yang menjaga. heeee



Sempat lah karaoke 10 lagi. Puas hati. Hilang tension. hahaha. Oh, sekarang aku berkira-kira nak pergi ke tak Langkawi neh. huhuhu. Tengok duit lah. Kalau duit "ramai" pergi lah kot.



Photobucket

2 comments:

  1. Ohh..lamanya tak baca blog nih heeee

    Baru balik katanya terus blogwalking hihih

    Alhamdulillah..rezeki lah tue :-)

    ReplyDelete