Tuesday, April 16, 2013

Macam mana nak berhasil

Salam.



Tadi aku naik penimbang turun lah sekilo. Then, makan tak egt dunia. Naik semula sekilo tuh. Heeee. Bagi diri aku lah, nasi tak perlu pon. Sebab aku ni suka berkurung dalam bilik. So susah sikit nak makan nasi. Tapi aku suka makan jajan. Heeee.  Takde lah banyak. Opss, kek dan coklat tak lupa eh.


Pastu dah tak makan nasi. Nak jugak exercise. Kot-kot dapatlah pergi gym ke. Tapi segan. Sebab gym penuh dengan abang-abang ganteng. Conquer kat diorg je. Lagipun aku nak cari gym yang asingkan laki dan pompuan. Ade ke? Nak-nak pulak aku di Terengganu. Maybe susah kot. Aku just lompat tali skipping tu je haa kat dalam bilik. Nak follow exercise yang dalam youtube. Tak boleh nak ikut, sebab laju sangat.


Dah habis pasal exercise. Air kosong pulak. Tadi saje main sukat-sukat air. Heee. Minum air kosong mengikut berat. 25KG bersamaan dengan 1Liter. So aku ni 49KG bersamaan 2Liter lah weyh. Aku agak dalam sepuluh gelas satu hari. hhoho. Masak lah aku nak kena minum air kosong banyak-banyak. Akhirnya, peti sejuk jugak jadi pilihan. Maknanya diet tuh dah kelaut.



Photobucket

2 comments: