Thursday, October 11, 2012

Jatuh motor??

Assalamualaikumm....

Kemain lagi hang nye tajuk yep. Saje-saje buat gimik sket. Haha. Padahal dah lame, tak engat tahun bile. Time tuh petang, mmg biasa lah petang-2 ni naik moto. Pulak moto banyak kan? Sekarang tambah banyak. Heee.

Pada suatu petang, sedang asyik menunggang skuter suzuki, warna biru, plat TJ3*, sesaje lah acah adik lelaki aku. Time tu jalan tak berturap just batu-2. Dia betul-2 berdiri tengah-2 jalan, acah lah mcm nak langgar dia. Sekali aku kacip brek sebelah kanan, ye lah kan moto skuter brek kat tangan, kat kaki mne nak ade. Dah aku kacip sebelah kanan, tayar depan pulak. Maka nya dengan itu terbalik lah aku dengan moto tersebut. Hihihi. Ade jiran aku tinguk. Digelaknye aku, bukan nak tolong. Tak guna punya jiran. Malu tahap ape pon aku tak tahu time tuh. Hahaha. So, sejak itu aku berhati-hati supaya tidak guna brek depan. Heee. Sekarang pon aku pakai skuter tapi Ego S. Takde lah pulak aku nak acah-2 lagi kan, bile aku dah kena dulu. Heeee. Bye.

Photobucket

No comments:

Post a Comment