Wednesday, October 24, 2012

Capital M.A.A

Assalamualaikummm....


Saje-2 je nim, bosan. Heee. Lagu ni ade maksud buat aku. Hee..

Pertama kali ku dengar suaramu,
sayunya hatiku merindui dirimu, 
walaupun belom kita bersua muka,
namun aku tetap jatuh cinta,

Rangkap pertama, yelah kan, aku mane pernah kenal wajah dan tubuh badan dia. Aku hanya kenal suara dia sahaje. Huhuhu. Memang sayu sangat bila dengar suara dia.Ye, tak semestinya kenal wajah atau tubuh badan je boleh jatuh cinta. Saya jatuh cinta dengan suara dia. Heee.

Pertama kali, ku bertemu denganmu,
sayunya hatiku melihat senyumanmu,
aku mengharap engkau menerimaku,
kerna aku bersedia menyintaimu,

Start rangkap kedua sampai rangkap ke 4, tak pernah berlaku. Tak dapat aku bayangkan kalau jumpa dia nanti. Bila agaknya?

Akan ku renang lautan yang berapi,
membuktikan kehebatannya cinta ini,
tetapi jikalau kau meninggalkan aku,
terhiris hati ini terguris jiwa ini,
menangis tak berlagu,

Sayangku pimpinkan tanganku,
menuju mahligai bahgia,
kita bersama nikmati kisah cinta,
hidup bagaikan di syurga, oh kasih.

Tu je lah, Salam.

Photobucket

No comments:

Post a Comment