Wednesday, October 10, 2012

Gembira tak terkata.

Assalamualaikumm..

Hee, setelah sebulan menyepi, kini muncul kembali dengan senyuman yang sentiasa dipamerkan untuk kalian. Kalian? Siapa yang bace blog aku? Tak tahu nak tulis tajuk ape. Blur bebenor.

Ada dua berita gembira nak kongsi kepada semua. Semua? Siapa? Haha. Camni cerita dia, minggu lepas saje-2 call Azrul, tanya khabar, sihat ke tak. Sekali dia bagitahu dia sakit, dah 2minggu terbaring. Cuti kerja lah jawabnya kan. Penyakit dia yang dulu kembali, tapi tidak seteruk dulu. Aku pon tak ingat tahun bile, tapi tahun tu dia siap pergi operate, sbb penyakit dia mase tu mungkin tahap kritikal. Alhamdulillah, dia selamat sehingga 2minggu lepas. Dia cakap sakit-2 dekat dada. Saya tanye lah dah pergi klinik ke belom, dia cakap tak pergi, tak larat katanya. Ini yang saya risau. Risau sangat. Ye lah umi dan abah dia tak tahu dia sakit. Dia cakap tannak umi risau. Saya takut jadi apa-2 kat dia. Semalam, call dia, Alhamdulillah, suaranya ceria sangat menandakan dia dah sehat :) semoga awak terus sehat ye syg, saya takut bila awak sakit. Tapi sebaliknya, saya yang sakit. Heee. Sakit rindu nak jumpa :)

Ok, yang ini saya sangat gembira. Sangat-2 gembira walaupun saya bukan sebahagian daripada keluarganya. Selepas tengok cerita Julia kat TV3, habis cerita masuk bilik, check fon ade mesej. Bacelahkan, takkan nak biarkan jep. Ade mesej no saya tak save, sbb tukar fon. Bukak je msj tu senyum-2. "Salam fatin, klom pregnant, hee". Ya Allah, akhirnya setelah 9bulan penantian klom, engkau telah hidupkan seorang hambamu didalam rahim ibunya. Semoga kandungan klom sehat sampai dia melahirkan bayinya itu. Ibu mane tak sayang anak, setelah sekian lame penantian. Alhamdulillah.

Itu lah berita gembira aku. Semoga berita gembira terus membanjiri hidupku. Wassalam.

Photobucket

No comments:

Post a Comment