Friday, December 17, 2010

macam macam =,="

SEBELUM NAIK BAS ,

seperti yang aku cerita dalam post yang lepas ,
aku naik bas pukul 5ptg , 16 Disember 2010 , hari Khamis,
tunggu punye tunggu , sejam selepas itu bas pon sampai , 
tade lah RAZAK mne menunggu bas toh ,
sampai adek aku dah naek bosan teman aku kat BUS STOP tuh,
asyik tnye aku ,
"aten , mne bas ? dop sapasapa pon agy ? adek bosan owh tunggu bas ey .
suruh mama je lah ator aten ." kata adek aku . hahaha .
sesedap rase jep dia cakap mcm tu ,
bajed MARANG ngn TATI ni sejengkal .
adek adek :)
bye bye adek , muahh .

: bas yg aku , Matin dan Pyqa naek :)

DALAM BAS ,

sesampai nye bas , aku pon naek lah kan ,
takan na tunggu agy , kena tinggal , ta pasal pasal . haha
mase duduk dalam bas tu , punye lah bosan ,
aku duduk satu seat dgn sape tah , sombong na mampuss ! haha
dah lah duk kikir kuku dia dalam bas ,
perghhhh , punyelah tade adat . haha
bukan sebelah jep , depan aku pon same gax . haha
mengedix jep tawu , nk bgtaw kita lah sweet kapel , cam haram jep . haha
kita lah tidoq , sampai lentok atas kepala awek . yerkss . haha .
last last , aku dgr lagu kt dalam henpon aku . 
abih tade pape yang boleh dibuat ,
sambil dengar lagu , sambil jeling jeling kat SWEET KAPEL toh . haha
oke oke , STOPP cite sal dalam bas . penatt jepp .

SESAMPAI DI TATiUC ,

Alhamdulillah , selamat sampai kt TATI , haha 
tpi punye agax lah lewat , pukul 8.00mlm . 
dah lah bertiga jep , aku , Matin dan Pyqa .
punye lah TERKEZUTT tgk tade sape pon kt HOSTEL , haha
kafe pon tutupp , orang pon tade , perutt dah lapoo .
tatawu na makan apee . na kuar , mmg konfem pak guard ta kasi .
kalu kuar pon , na naek hape ha ? kura kura ? haha
Cik Yamin pon tade na borrow CAR . haha .
apa lagy , lepak lah kami kt garaj moto toh .

KAT BILIK ,

lepas lepak lepak kt bawah toh ,
naik lah kt bilik na makan ,
jam mase tu menunjukkan pukul 10 lebih lah sikit , haha 
makcik Pyqa dah lapa sangat time toh .
bile dah naek , dengar kucen meow meow memanggil ,
terkejut lah aku ngn Pyqa neyh . 
bila pusing kt pintu waaaa , ade kucenn ,
teruss tutup pintu , hahaha .
betapa penakutt kami berdua . haha 
mne ta takutt weyh , lepas tutupp pintu toh ,
kucen tuh duk depan pintu bilik , haha 
masing masing takutt na halau kucenn toh . 
biar kan kucenn tu depan bilik selama sejam ,
kucen tu dah lari kat lain , tpi tetap ta kuar dari umah ni .
lastly , dua dua nekad na halau kucen tohh ,
bile dah halau tanak kuar lak kucenn toh ,
terpaksa lah kami berkasar , maaf yep kucen .
rupa rupa nya kucen tanak kuar sbb cari port dia na TERBERANAK , haha 
cian lak kat kucenn tu , kami suke kucenn tapi kami takott ngn kucen time malam . haha .

: mcm kucenn yg kacau kami :DD

oke lah tu jep ,
tade pape dah nak diceritakan lagi .
dengan harapan kawan kawan terhibur yep .
bye bye , muahh .

No comments:

Post a Comment