Sunday, December 19, 2010

bahagia !

adakah bahagia ini kekal menjadi milik aku ?
Insyaallah , Amin . 
tapi semua ini hanyalah pinjam daripada Dia .
aku hanya mampu menikmatinya sementara sahaja .
sebelum mereka diambil dari aku ,
aku akan buat yang terbaik untuk mereka yg aku sayang .

firstly , aku masih ade family disisi ,
family yg cukup lengkap dan sederhana .
tpi semua tu cukup ke untuk aku ?
BELOM , ye mmg belom cukup untuk aku .
kenapa ? 
sebab aku masih lagi memerlukan kasih sayang dari mereka ,
untuk hidup aku .
dari ayah , mama , kakak , abang dan adik adik .
i lab u more lah ayah , mama , kakak , abang , dan adik adik . <3

secondly , aku ada kawan kawan yang sayang aku .
kawan kawan lah yang kedua aku sayang lepas family aku .
entah siapa aku , tanpa kawan .
boleh ke kita hidup tanpa kawan ?
dari kecik , kawan kawan aku semua dari 
sekolah or mana mana tempat belajar ,
kt kampung tak pernah ada kawan .
haha , i lab u lah friend ! <3

thirdly , kawan kawan internet .
yang ni ramai lah kawan aku .
ta terkira , tak kira lelaki or perempuan .
tapi , ada seorang boy ni , 
aku dah anggap dia macam adik aku sendiri .

Dani ,

nama dia Tengku Dani , dia dah tak ada .
dia pergi meninggalkan aku untuk selama-lamanya .
sedih sangat bila teringat kat dia .
malam sebelum dia menghembuskan nafas yang terakhir ,
aku sempat bercakap dengan dia , tapi sekejap sahaja .
sebab kami guna talian berlainan . tapi mmg betul betul tak sangka .
secepat itu dia diambil daripada aku .
masih terngiang-ngiang lagi suara dia kat telinga aku .
dia seorang budak yang baik , suka bagi nasihat kat aku .
Dani , kaka rindu kat adek . siyesly , kaka selalu ingat kat adek .
kaka berdoa semoga roh adek tenang disana , 
dan ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman .
kaka sayang adek lah .
Al-Fatihah . Aminnn .

No comments:

Post a Comment