Saturday, April 19, 2014

Mengantuk di Tempat Kerja

Salam.




Ya Allah, tersangat lah mengantuk pagi ni. Jap lagi ada gak yang tertido. Muahaha. Semalam takleh tido. Tido pon dah hampir pukul 3 pagi. Sebab tersangatlah serabut kepala. Kenapa serabut kepala?? Banyak sebab serabut kepala. Antara serabut kepalanya ialah blogger.com. huhuhu. (berapa banyak serabut kepala da)



Sebab pertama ialah blogger.com. Semalam terasa nk blogwalking pastu nak update sikit-2. Tapi bila bukak dashboard dia tak muncul2 jugak blog-2 yang aku follow sebelum ni. Dia bagitahu yang aku belum follow mana-2 blog. Aku da refresh banyak-2 kali, tak jadik jugak. Kalau sebelum ni, refresh lah banyak mana pon, oke je. Takde masalah pon.



Oke, sebab kedua pulak. Aku punya mobile internet line 3G buat perangai gila bab*. hahaha. bukan line 3G je, wifi kat rumah pon sama naik. Dah lah line asyik putus-2, ada pulak makhluk dalam rumah pergi off wifi tu. Lagi lah membara hati aku yang tengah panas.



Sebab ketiga pulak, disebabkan mobile internet line 3G tu buat hal, aku decide nak call hotline maxis. Tapi haram jadah sebab depa makan kredit. Lagi bertambah bara yang membara. Mmg semua aku nak marah. huhuhu. Bila call guna no maxis, kredit habis. Bila call guna no celcom oke lah. Tapi still tak solve problem. Aku pon tak tahu apa masalah. APN setting lah, itu lah ini lah. Last-2 aku reset terus phone aku tu.



Sebab keempat, aku pergi reset phone aku tu. Memang dah macam baru keluar kilang. Haha. Satu apa pon takde. Dah satu kerja pulak nk kena install balik apps yang aku perlukan. Line pon macam shiall. Geram sangat2. Bertambah lah lagi panas dalam hati aku. Sampaikan rasa nak nangis pon ada. huhu. Dah lah aku ada penyakit darah tinggi. Maunya darah aku naik tinggi semalam. Sampai tahap nak hantuk kepala dekat dinding dah. Memang tahap kritikal dah tu. Heeee.



Aikkk, dah lari topik pulak. hahaha




Photobucket

No comments:

Post a Comment