Sunday, January 26, 2014

Waris

Salam.




Alhamdulillah.. Masih berkesempatan berkenalan dengan waris-waris aku. Sebenarnya nak pergi melawat mak mertua pakcik aku. Sakit kencing manis, kena potong kaki. Lepas tu stroke, lumpuh sebelah badan. Dah alang-alang di Setiu, terus lah ke Jertih jumpa Tok Nyang Sedara. Aku dah lupa apa hubungan dia dengan Wan aku. Heeee. Ni first time kenal dengan tok nyang sedara.


Antara perbualan aku dengan tok nyang sedara.


Tok Nyang Sedara : Comey... Comey nama apa??  (aku suka bila dia panggil aku comey)
Aku : Nama fatin toknyang.
Tok Nyang Sedara : Kirim salam ke ma eh.


Bukan aku je yang dia panggil Comey. heee. Wan aku, pakcik aku, makcik aku.




Yang baju oren tu toknyang aku. Yang tudung coklat tu Wan. Yang sebelah Wan pakai tudung oren
tu isteri toknyang. 



Anak sedara dan makcik2 tak berbeza pon. Hihihi. Tak sabar nak tunggu sepupu. 



Photobucket

No comments:

Post a Comment