Monday, September 2, 2013

Family Day LRT 2013 di BGRC Part 3

Salam Semuanya. 


Oke, this time nak apdate pasal family day Part 3. Heee. tak habis-habis lagi ke fatin oii. Lepas penat-penat main sukan petang jumaat tuh, malamnya kitorang pergi dinner dalam ballroom. Family day nih, bukan nye 50-60 orang tapi 500 orang. Memang penuh satu ballroom tuh. Kami antara yang terawal sampai di sana. Ini bukan sekadar dinner sahaja, tapi sekali dengan sambutan hari raya. Memang riuh giler suasana.

Majlis bermula dengan ucapan daripada Chairman (lupa nama dia) sebab dia bukan bos aku. Hahaha. Ada lah 2-3 orang berucap atas pentas tuh. Tapi adik-beradik aku mane nak dengar. Perut lapar kot. Tahan jep. Ayah je lah yg duk dengar je orang berucap. Tapi bila orang lain gelak. Pakat gelak jugak. Hahaha. 

Company tempat ayah aku kerja ni Ladang Rakyat Terengganu telah menaja pasukan bola sepak T-Team sebanyak 1Juta. Kalau perasan lah kan, belakang jersi T-Team ada tulisan Ladang Rakyat.



Chairman LRT Sdn Bhd.





Our Family. 



My Big Boss! Dah macam YB. Heee



Ni bajet-bajet Terminator



Girls in the house.


Ayah Dan Mama


Anak Sulong dan Anak Kedua


Anak Ketiga Dan Anak Keempat



Baju Peplum Merah tu Anak Kelima(takde gambar muka dia)


Budak ni haaa Bongsuu mengada !


My Lobe(sape lobe hg?)


Abang dan Busu


Tengoklah  betapa bosannya diorang.

Masa ni ada pertandingan karaoke lagu raya. Ada dalam 20 orang peserta. Yang penting, semuanya suara tak sedap. Ada yang sengau. hahaha. Ada yang terlebih volume. Memang sakit telinga lah. Ada gak time chairman menyanyi. Memang kuar gila volume dia. Hahaha. Selalunya tiap-tiap tahun akan ada lagu Aku Semut Merah. Tapi tahun ni takde, sebab hanya lagu raya sahaja.



Budak ni dah mengantuk haaa..



Last but not least. Gambar yang tak berapa nak jelas. 

kita sambung part 4 pulak ye.
Photobucket

2 comments:

  1. Saya dah add blog awak...jemput add blog saya juga yer...baru belajar nak berblog...

    ReplyDelete