Sunday, August 25, 2013

Family Day LRT 2013 di BGRC Part 2

Salam..


Moh kita sambung part 2 pulak. Satu hari  aku tido. Satu badan sengal-sengal. Heeee. Part kali ni nak cerita pasal sukaneka pada petang tu. Sepatutnya pukul 3 dah start main sukaneka. Biasalah janji melayu kan. Pukul 4 jugak mula main.




Time ni baru je sampai dekat khemah-khemah yang disediakan. Ada 6khemah yang disediakan.
Nak jugak duduk tempat aku. Dah aku letak barang-barang.



Kakak sulung dan adik number 5.



Ni bajet-bajet cam Running Man lah ni. Hahaha



Ni pon same. Kononnya dia ni guest. Kalau tag tu dibuang dia kalah. Hahaha



Game pertama untuk lelaki dewasa. Time ni ayah je yang join adik dan abg malu. haha. 
Game ni senang sangat. First, korang belari, pastu pegang kayu. Letak dahi dekat kayu tu, 
pastu pusing 5round. Game ni pon cam Running Man jugak.



Pegang macam ni haaa. 



Tapi ayah dan kawan-kawan dia mengelat(main tipu). Diorg just pusing 2-3-4 kali jep. hahaha. 
Buat lah pusing sepuluh kali baru mencabar. Lepas pusing terus jatuh. 



Yang lawaknya, ada jugak yang bawak kayu nak pi passing dekat kawan yang lain.
Tak payah bawak pon sebenarnya. 



Ramaikan? Ade lagi 3khemah sebelah sane.



Ni abg aku. Game ni mencabar lah jugak. Satu bola letak celah kangkang. 
Satu lagi letak atas kepala. Yang bawah tak boleh pegang, yang atas je lah boleh pegang.
Tak boleh belari dan melompat.


Lelaki yang baju biru tuh, punya lah lambat. haha. Group ayah aku lah tuh. 
Lastly dia lari je bawak bola tuh. 



Ayah pon join. 



Ni adek aku. Sian dia, orang paling last yg main. Yang pelik diorg menang, padahal kalah. Hahah


This time aku lak yang join. Game ni aku paling tak suka. Aku dah pernah main game ni dulu. 
Kat sini jugak. Dalam game ni teamwork tersangatlah penting. Aku dah cakap bila nak jalan sepatutnya 
cakap "kiri kanan". Aku tak kenal sesape pon. hahaha. Just main je. Nampak tak gambar aku duk tunjuk2. Sebab aku tak muat nak masuk dalam kain tuh. 


Aku dah lah tinggi. Lastly aku pi masuk dekat tengah. Hahaha. 


Oyomat get set go. 


Tengok aku kat tengah tu. hahaha. Yang depan berhenti, yang belakang duk tolak-tolak.


Tudung aku pakai pon nak terlucut. 


Tengoklah kaki memasing, tak serentak langsung. 


Haha, yang paling depan tuh siap duduk antara dia sujud lagi. haha


Akhirnya menang jugak. Walaupun Number 3. Dapat towel.
Aku masuk game satu lagi. Takde gambar. Number 3 jugak. Dapat towel jugak.


Budak paling kecik pakai baju merah. Tak tahu umur berapa. 
Nak juin game budak-budak besar. hahha


Dah nama family day, tapi sibuk bergayut dengan awek. 


Tak habis lagi. Tapi dah lari dulu. haha. Lapar sebenarnya. 


Last but not least. Me and sister.




Photobucket

No comments:

Post a Comment