Sunday, August 25, 2013

Family Day LRT 2013 di BGRC Part 1

Salam.


Moh ler kite apdet cerita terkini sebelum kesibukan melanda aku. Sibuk lah sangat. Macam tajuk dekat atas tuh lah. Dah sah-sah aku nak bercerita pasal Family Day ofis ayah. Event tersebut berlangsung 2H1M sahaja di Bukit Gambang Resort City. Aku pon tak tahu berapa part yang akan muncul. Kita tunggu dan baca saja lah (ade ke org lain yg baca blog hang faten oi).



Adek aku yang paling bongsu orang paling riuh dan eksited. Macam lah tak pernah pergi. Ni dah kali kedua buat Family Day dekat Gambang tu haa. Sangat bising mulut dia. Keseluruhan family aku 8orang. 7 dewasa (termasuk mama dan ayah) dan seorang budak kecik. Kami pergi dengan dua buah kereta. Memang tak muat lah sebuah kereta nak sumbat 8orang. Haha. Satu kereta ayah bawak, satu lagi abang yang bawak. First time dia bawak kereta keluar Terengganu. Pengalaman tu penting kan.



Pagi Jumaat kami bertolak pukul 9.00 pagi, kami ke sana lalu Highway Jabor. Sebelum nak masuk Highway, ayah pergi collect duit sewa. Haha, buat belanja. Maklum lah pergi dengan 2buah kereta. Dua-dua kereta nak pakai minyak kan. Tak gitu. Sampai di BGRC dalam pukul 1 petang camtu.



masa ni baru je sampai dekat parking lot



this time kitorang duk kat Arabian, kalau yg first dulu duk dekat
Caribbean.


Aku tak cantik cam org lain. hahaha



ni lah adek bongsu yang mengada-ngada. 



adik dan abang.



ni pon adek. 



Me and mom. Time ni tengah tunggu ayah dapatkan kunci bilik.



Nak pergi angkat beg.



adik lagi. dah masuk bilik. Best, cantik.



Aku pon nak jugakkk..



ni ikan duyung or dugung??



Ni adek yang number 5



sebelum ke masjid, Solat Jumaat.


Oke, tu je untuk part 1, nnty sambung part 2. Tunggu nah.




Photobucket

No comments:

Post a Comment