Friday, March 29, 2013

Ohh wait


Salam...





Tiap-tiap kali kalau bukak blogger.com, tempat pertama yg aku nk tgk ialah statistic. Haha, saje nak tengok viewer aku meningkat ke tak dari hari ke hari. haha, macam lah ade org bace blog kau myra oii. Kau je yg post, then kau bace sendiri. ahaha. Kalau sebelum-sebelum ni, aku lebih suka blogwalking first. heeee.. Bila dah hari-hari duk bukak stats tu, naik hairan plak aku.





Malaysia 3082

United States 230

Indonesia 81

Russia 59

Germany 45

United Kingdom 24

Israel 14

Brunei 6

South Korea 6

Poland 4


Statistic ini yg membuat aku hairan. Tang Malaysia, Indonesia, dan Brunei tu aku ak lah hairan sangat. Tapi bila United States, Russia, Germany, United Kingdom, Israel(pon hade), South Korea, dan Poland buat aku hairan. Apa yang diorg nak baca dalam blog aku. Sedangkan semua entry aku bahasa Melayu. Israel yang tak tahan tuh.



Photobucket

No comments:

Post a Comment