Saturday, June 30, 2012

Update !

Assalamualaikumm...

lame tak menaip kat sini kan? haha, bajet nye macam ade sape-2 bace, padahal private habis. Sejak kebelakangan ini, susah nak tidur malam. Kalau tidur pun, siang hari. Apa nak jadi lah kan? Bawah mata pun macam hape dah sebab tak tidur. Lebam tahap sederhana lagi ni. Oh ya, lupe nak tulis, hari tu saya pergi klinik, sebab batuk berkahak, sekali doc check tonsil bengkak dan merah. Saya rasa bende tu dah lama kot? Entah lah, doc ckp macam tu tak pe lah. Apa lagi nak taip ye? Oh tak lupe, sejak-2 tak boleh tidur ni kan, selalu lapar perut. Apa nak jadi lah. Ini hari saya makan 2 biji telur digoreng pastu makan dengan kicap berairkan air neslo O. Lagi susah ko nak tidur fatin oit.


Haa, macam mana telur kita, cantik tak? Haha, buruk an? Oh ya, saya pon ade masalah yang melanda dan mengusutkan fikiran saya. Tension tayah cakap lah, rasa macam nak hantuk kepala kat dinding. Dah berapa kali saya ugut nak buat kerja gila, saya ni masih ade agama. Tak kose lah nak buat, sakitkan diri sendiri. Dah lah tengah sakit. Apa pun keputusan awak selepas ini, saya terima dengan hati terbuka. Kalau ade jodoh antara kita, Alhamdulillah saya syukur, tapi kalau dah tak ade jodoh, apa saya boleh buat. Pasrah kepada Allah je lah. Kata-kata awak semalam, bermain di fikiran saya. " Tggu sy stu ary nti tp skrg awak jgn lyn sy, sy liar." Oke, saya ikut apa yg awak nak sekarang, saya harap kata-kata awak semua benar belaka. Yang lepas itu biar lah, yang akan datang kita buat yang terbaik. Saya tggu awak. Oke next topic, satgi sedih pulak.

Topik apa pulak eyh? hurmm, exam saya ari ahad ni. Doakan saya tau. I'll try my best. Tu jelah kot. 

Ini bukan latest tapi gambar edit. Suke tengok :)
Apapun, Ya Allah, kau bawalah diriku ke jalan Mu..Aminnn

Wassalam.

Photobucket

No comments:

Post a Comment