Saturday, April 28, 2012

Just for fun !

1.Adakah anda rase anda hot?
~ tak hot pon, sebab saya xsefamous biskut dan coklat-coklat di Famous Amous.. hehehe

2.Upload wallpaper yang anda gune sekarang?

~Ini lah wallpaper yang saya guna sekarang


3.Cerita pasal gambar ni
~ Ini adalah pocik saya.. Yang kuat membebel.. 
Yang suke menyanyi.. Hihi, jgn marah syg..


4.Kali terakhir makan pizza
d: bile ekh , time tu sebelum na balek kolej , 
kakak shaye yg lanje .


5.Lagu terakhir yang anda dengar
~Lagu Rindu Bukan Teman dalam cerita Mahabbah..


6.Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
~ Tengah tunggu mesej dye..

7.Selain nama sendiri anda dipanggil dengan nama ape?
~ Dia panggil saya Boolat.. hihi

8.Siapa orang no 1 dengan anda
~Family

9.Katakan sesuatu kepada no 5
~lagu tu? tak ade apa special pon. Suke dengar sbb sedap..

10.No 3 ade hubungan dengan siapa?
~ My husband SaifulMujahidSuhaimi..

11.Bagaimana pula dengan no 2?
~Jawapan same dengan No 10..


12.Kata kata cinta kepada no 4
~ Itu kakak saya, Saya sayang kakak saya.. 
Sebab dia suke sedekah duit kat saya..hihiih





No comments:

Post a Comment