Saturday, November 5, 2011

Aku Dah Boleh Kahwin !!


Assalamualaikum..

Setelah sekian lama aku kebuntuan dan kecetekan idea untuk mengupdate blog aku yg tak berapa nk blog ni..Sebelum itu, ampun dan maaf dipinta seandainya terbaca ayat-ayat yang agak merosakkan bahasa ibunda..Itu sudah menjadi kebiasaan dalam diri aku yang kerdil ini..Cewaahhh, ayat tak boleh blah..Skema badakkk nk mampuss.. :)  Oke setop..Taknak merapu lebih-lebih macam Cik Tasya Merapu tu.. hehe..

Apa tadi eyh idea aku, lupe pulak dah..Oke, dia dah datang..Makin dekat, dekat, dekat dan dah pon ingat..hehehe...Oke, sebelum tu aku nak korang tengok something..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Oke, korang dah nmpk kan??Apa benda tu??Itu adalah Sijil Kursus Perkahwinan..Kursus bermula pada 21Oktober dan tamat pada 22Oktober2011..Murah je pon bayaran dia, just RM40 je..Tak mahal pon..Tapi aku bernasib baik, ade sponsor yang baik hati nk tolong bayarkan..Tapi apa-apa pon, selepas ini aku tetap akan bayar semula duit dia ni..HEHE..Yang sebenarnya, dah lame sangat nak buat entry ni, tapi belom kesampaian..Dan ini bermakna, dengan adanya Sijil Kursus Perkahwinan ini, maka selepas ni, aku dah boleh kahwin bila-bila saja dalam masa yang terdekat..Cewahh, gatal bebenor nahh..Lepas-lepas blajar nanti lah aku kahwin..Calon dah ada, duit dan masa yang tak mengizinkan aku untuk berkahwin..haha..Itu aje, taknak dah merepek..Assalamualaikum...bye..





Photobucket

No comments:

Post a Comment