Monday, October 31, 2011

Umur bukan segalanya !!

Assalamualaikumm...

Apa kaitan entry ni dengan umur??Yang sebenarnya xde kaitan apa-apa pon..saje nak buat gile-gile sikit...akan tetapi ade maksud yang tersirat dalam tajuk entry ni..hanya aku dan orang-orang sekeliling aku saja yang tahu..minggu ni adalah minggu aku melayan perasaan..tiap-tiap malam sebelum tidur, fikiran aku akan melayang entah kemana..macam-macam yang bermain dalam fikiran aku..segalanya membuatkan hidupku jadi tidak menentu..apa aku buat serba tak kena..yang ni macam tu..yang tu macam ni..yang tu macam tu..yang ni macam ni..apa aku merapu pagi-pagi ni??tahu lah kepala tengah tension..jangan lah nk merapu yang bukan-bukan..sumpah aku bosan...sumpah aku tak tahan diperlakukan sedemikian rupa...masih ada yang belum memahami jiwa aku ini...masih ada yang belum dapat menjiwai jiwa aku sedalam  mungkin...dalam seminggu ni, aku merasa cukup terguris, terasa, kesunyian, keseorangan, kesepian dan apa-apa saja yg melibatkan perasaan...sedikit penerangan, keseorangan bukan sebab xdop kawan..tapi hanya aku yang tahu akan jawapan tersebut...biarlah ianya menjadi rahsia dalam hati aku...tapi apa-apa pun yang penting sekarang ini, aku merasa semakin jauh dengan si dia...bukan tu saja, setiap hari akan berlaku krisis yg sengaja dibuat dan tidak sengaja dibuat...sejak kebelakangan ini, perangai buruk aku semakin menjadi-jadi..ada aje yang tak kena, angin aku akan naik secara tiba-tiba dan emosi aku sentiasa berubah-ubah...kepada yg duluar sana, berhati-hatilah pabila bertembung ngn aku...HAHHAA....tu je , malas nk merapu panjang-panjang..kan kaloh tasya loppp... k.baiii !


Photobucket 

No comments:

Post a Comment