Tuesday, April 21, 2015

오랜만이에요!!!



오랜만이에요 or Long Time No See!



Hampir 5bulan tak update. Fuhhh, Tak de buat apa pun padahalnya, bukan kerja pun. Duduk saje-saje dekat rumah. Tidur memanjang, membina tubuh, dan mengumpul lemak. Huhuhu, serius aku cakap, aku dah gemok walaupun aku kurang makan. Nasi pun makan jarang-jarang. Dalam seminggu adalah 1-2kali je makan nasi. Aku banyak makan roti, biskut, kuih-kuih, cikedis(junkfood) dan macam-macam lagi. 


Petang semalam, pergi jogging dekat Taman Rekriasi Marang. Sempat 15minit aje jogging, lepas tu semput. Sebab mata tetiba gelap, telinga tak dengar apa-apa. Aku hampir-hampir pengsan dekat situ. Aku terus masuk kereta sebab takut rebah @ jatuh dekat situ. Kan dah menyusahkan orang. Tapi bila masuk kereta, aku bimbang jugak. Takut pengsan dalam kereta, lemas dekat situ, Haha, lama dah tak pengsan. Last time sekolah. Kalau waktu perhimpunan, aku selalu jugak pengsan. Aku tak boleh bersesak2. 


Aku cuba tenangkan diri aku. Tenangkan fikiran aku untuk cuba lawan perasaan nak pengsan tu. Aku bukak kasut, bukak socks, aku baring, tapi aku set minda aku jangan pejam mata, jangan tidur. Alhamdulillah, takde apa-apa. Huhu bimbang jugak. 



12/3/2014 - Pakcik aku telah kembali ke Rahmatullah. 



Photobucket

No comments:

Post a Comment