Monday, October 13, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 24 : Rumah Impian FatenMeera

 



Rumah idaman aku ialah PENTHOUSE APARTMENT.
Tapi angan-angan je lah kan. Memang tak mampu lah nak dapat rumah macam gini. 
Hahahahaha. Kerja lah 10Tahun pon. Memang tak mampunya. 
Padan duk bayar hutang pinjaman je. Hahahahah. 
Tapi at least ada jugak angan-angan. hihihi. 
Jom tengok gambar. 



Penthouse ni style two-storey. Macam ade loteng tu. Hihihi.
Bilik yang sangat luas untuk master bedroom dengan dinding dia semua cermin. Hahahaha. 
Tapi aku tak pasti lah rumah macam ni ada bilik or tak. Hahahha



Pastu aku nak bathroom yang luas jugak. Pastu nak ada jakuzi. hahaha. 
Luxury habis nih. 




Aku nak dapur yang style island tu. Tak kisah dapur kecik. hahaha. 
Kalau anak ramai takdan nak duk umah cenggini. Balik awal lah. 
Kalau nak duk umah cenggini, sila berdua sahaja. Hahahaha. 



Oke, dah habis berangan kan. 
Last-last rumah cenggini je mampu aku dapat. Hahahha



Macam lawa je rumah macam ni. Hihii
Oke, sekian sahaja Rumah Impian Fatenmeera




Photobucket

No comments:

Post a Comment