Wednesday, November 13, 2013

Review : The Queen's Classroom




Salam.


Heeee, ni review aku yang pertama. Tapi bukan produk kecantikan ke ape eh. Ops, aku tak pandai nak review panjang-panjang. Aku hanya boleh bagi pendapat dari apa yang aku tengok. Ni review Korean Drama. Heeee, aku baru je habis tengok The Queen's Classroom.






Drama ni sangat best. Dalam drama ini sangat mementingkan semangat setia kawan. Aku banyak kali nanges tengok cerita ni. Bila tengok cerita ni, kenangan time sekolah dulu terimbas kembali. Heeee,


OST drama ni pon best. SHINee yang nyanyi. Heeee. Aku kan bias Taemin. Opkos lah aku suka. hahaha. Ohye, aku tengok drama ni online oke. Malas nak download.


I will miss you guys, Shim Hana, Oh Donggo, Seohyun, Eun Bomi, Kim Dojin, Go Nari, dan Witch Teacher. heeeee.


Rating : 4/5 bintang.



Photobucket

No comments:

Post a Comment