Thursday, November 29, 2012

fuhhh, jumpa keluarga bakal mertua

Salam..


Sejak kebelakangan(wow, macam nak buat karangan) ni, tiap2 malam, aku asyik mimpi je..mimpi lak bende2 yang tak logik di akal..haha..ade lah beberapa mimpi yang aku ingat sket..

Mimpi 1

Time tuh dalam perjalanan nak ke Kelantan kalau tak silap aku lah..entah kenapa tiba2 aku mimpi pergi KEL, dah tu bawak moto, sorang2..itu yg aku ckp tak logik di akal..then, jalan2 entah sampai kat mana, ade lah beberapa moto besar ni potong dari belakang..sekali dia masuk celah dekat aku, mungkin tak sempat nak potong, ade kereta dari arah depan..MAYBE..hihihi..dia pergi depan moto aku, aku lak apa lagi, mmg xleh nak kawal lah kan, bila dah tayar belakang dia tu bergesel dengan tayar depan aku..rebah lah aku kat situ..yang aku ingat, dan2 aku marah dia suh angkat moto aku yang tebalik..hahaha..moto time tu baru lagi..haha..then, aku tak egt dah..hahahaha..

Mimpi 2

Mimpi ni mmg tak aku sendiri pon tak sangka..sebab aku terlalu fikirkan dia sangat, sampai terbawak-bawak dalam mimpi..time tuh aku kerja dekat kedai makan..time tuh, first day aku kerja..baru nak mulakan kerja, ade orang tarik aku keluar..aku xkenal siapa dia..dia bawak aku naik moto dia, aku tak egt moto ape..pastu, sampai dekat Pizza Hut..dia ajak aku masuk, aku ikut lah..aku tengok ade ramai org..dia perkenalkan umi, abah, dan adik beradik dia..masalah nya, dia buat kejutan tu dekat terengganu..fuh, gila ah..sanggup tuh..pastu sembang2, makan2, sakat2 lah..maklumlah baru kenal kan..pastu dah sampai mase nak balik, diorg hntr aku dekat tempat kerja aku..sayunye hati tgk diorg balik..huhuhu..masuk dalam kedai, muke gembira tapayah cakap lah..haha..semua tegur..lepas tu mama kejut aku bangun tidur..alaaa, tak sempat habiskan mimpi aku..TAPI semua tu hanya mimpi..dan masalahnya sekarang, aku xpernah kenal WAJAH@MUKA dia..huhuhu..tak pernah jumpa..

ade lagi yang aku mimpi, tapi aku tak egt lah..huhuhu..tu je lah..
Photobucket

No comments:

Post a Comment