Tuesday, January 24, 2012

Whateva !

Assalamualaikum..

Ntah pape je tajuk kan? Tak taw nak buat tajuk apa sebenarnye. Hari ini Perkahwinan K.Lom a.k.a Ummu 'Atifah & Abg Zul kakak kepada dia. Saya pergi lah tadi, yang ruginya tak ada satu pon gambar saya dengan K.Lom. Sebab k.lom sibuk layan tetamu dan saya juga malu sebenarnya. Mane taknye, kena sakat dengan Abg Chik. Malu sangat-sangat. Dah lah saya ni jenis pemalu. Adoi. Sebenarnya, jeles sangat bila tengok orang kahwin. Tak kira lah sape-sape pon, janji orang kahwin. Nak kahwin jugak mama. Mama, bila lah anak mu ini dapat mendirikan rumah tangga bersama yang tersayang, dan dikurniakan anak-anak yang comel. Dan juga cucu-cucu mama. Mama tak teringin ke nak cucu? Kawan-kawan mama dah pon ade cucu. Mama, saya nak kahwin. Tak tertanggung dah ni. Huwaaaaa. Oke tutup cite sal ni..



Awak, 
Izinkan saya mengisi kekosongan dalam diri awak.
Izinkan saya menjadi suri dalam hidup awak.
Izinkan saya menjadi ibu kepada anak-anak awak.
Izinkan saya menjadi menantu kepada emak awk.

Awak,
Izinkan segalanya kepada saya.
Saya teringin sangat.
Tak sabar rasanya nk miliki keluarga sendiri.
Tapi bile?

Sekian Terima Kasih..


Awak,

Photobucket

No comments:

Post a Comment