Friday, December 23, 2011

Ulser dan sebagainya

Assalamualaikum...

Hampir seminggu aku terkena ulser. Sakit yang amat. Nak makan, minum, gosok gigi, kemam air liur pon susah. Tak tahu nak wat macam mana lagi. Hari tu time nak makan, aku terpaksa letak garam kat mulut. Ya Allah, pedih yang amat. Sikit lagi air mata aku nak mengalir. Tapi aku sempat dua kali je, tak sanggup dah aku nak buat lagi. Pagi tadi, time aku bangun tido, mulut aku macam kena gam, tak boleh bukak. Sebab air bisa dia keluar. Terkena air pon sakit. Tak tahu nak buat macam mana..

aku terpaksa amik gambar budak, 
sebab geli nak amik yang org tua.

Dan dalam masa seminggu juga, aku sakit sendi kat kaki. Jalan pun kecok. Sian kan. Macam-macam penyakit ade. Nak pegi klinik malas. hehe. 

Photobucket

No comments:

Post a Comment