Saturday, September 3, 2011

Jom Jawab !!


1.Bekas kekasih sy adalah 
~ buat apa nak ingat kenangan silam kan ? Kita mesti teruskan hidup walau apapun yang berlaku . 

2.Sy sedang mendengar
~ kipas berpusing dan bunyi keyboard diketuk oleh jari jemari saya .


3.Mungkin sy patut
~ ntah lah , saya sendiri pon tak tahu apa yang patut saya lakukan sekarang .


4.Sy suka

~ Saiful Mujahid Suhaimi :)
~ chocolate Cadbury

5.Sy adalah 

~ pelajar Terengganu Advance Technical Institute
~ anak kepada Wan Razalam
~ saya lah :)


6.Sy x suke

~ lipas , ular ,  tikus dan binatang yang menggelikan 
~ orang yang mainkan perasaan saya


7.Mungkin ade
~ K.I.M.I.A antara kita 


8.Blog sy adalah
~ tempat saya luahkan perasaan 

~ belog saya lah , takkan belog awak kot !

9.Makna nama sy
~ Puteri Cahaya Menawan


10.Cinta itu adalah
~ boleh diumpama kan bagai makan sambal belacan :)

~ bak kata SRK dalam KKHTH love is Friendship
~ dan juga dalam Cupcakes Princes    >kasih itu cup, sayang itu cakes<

11. Sebelum tido,
~ gayut with my lovely husband


12.Sy akan
~ selalu ingat dekat my lovely husband

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud

~ forever and ever ! bak kate aku selama-lamenye lah ! *faham betol2 ayat aku eh :)


14.Telefon bimbit sy
~ sebahagian daripada hidup saya selepas my family and my lovely husband !


15.Bila sy trjaga dari tidur

~ saya akan mencari telefon bimbit saya terlebih dahulu , mne taw kot2 ade mesej dari my lovely husband ! 


16.Sy paling pantang apabila orang
~ cube melakukan sesuatu tanpa memaklumkan kepada saya terlebih dahulu


17.Pesta/Parti adalah
~ kurang lah pesta/parti ni ! 


18. kehidupan adalah

~ kebahagiaan , nikmatilah ia 


19.Peringkat umur yg paling menyeronokkn bg sy ialah
~ ofcoz lah kanak-kanak , sebab dapat layanan istimewa daripada mama 

~ time raye dapat kumpul duit raye banyak-banyak

20.Hari ini

~ My lovely husband datang ke rumah 


21.Malam ini sy akan
~ tido je lah kot , nak buat apa lagi ! sebelum tu facebooking kejap :)


22.Esok pula sy akan
~ kemas rumah sikit , then pegi town cari tiket bas balik kolej !


23.Terakhir td sy mkn
~ Mee Sup 


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini

~ baru ku tahu betapa indahnya ciptaan yang Allah berikan pada ku 


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
~ mesti lah pusat beli belah , buat apa arked permainan ! ta de klazz 


26.Makanan Barat atau Jepun
~ makanan barat kot , mama pon selalu masak spegetti , makaroni dan mcm2 lagi 


27.Bilik yang terang atau gelap
~ terang bile tengah buat kerja or pape 

~ gelap bile nak tido ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ 

28.Makanan segera adalah
~ makanan saya apabila dilanda kebosanan

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
~ tah lah , tapi yang saya paling ingat saya katakan pada my lovely husband I Love You Sayang !


30. Ciri2 boy/girl yg di sukai
~ cube tuk bimbing aku ke arah kebaikan dan jalan yang lurus 

~ caring about myself and my family
~ tidak merokok 
~ cooll bebb ! 

cop2 , rase macam nak manusia je ! haha 

Tag : 

p/s:sekadar suke-suki. boleh copy n paste. jwb ikut hati. nti klw copy, tggal la link kt ruang comment klw sudi erk. aq dtg jenguk. apelah korunx jwb kan ? :D hihihi . wahhh


Photobucket

No comments:

Post a Comment